By: HanAz ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 12-Jan-2010 01:22 Email | Share | Bookmark
Madiha, Ida Marlida & co bertamu

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Assalamnualaiku....

sebelum ke tajuk utama ...ini lah selingannya....
malam minggu lalu KH n co gi gathering kat estet gak...x jauh pun cuma hampir kediaman KH jer...
gathering ni adalah sempena hari keluarga polis bantuan/pengawal kat ladang nih.....Kami sefamly hanya tetamu vip jer...so malam kol 8 tu cuma gi makan....kira makan free la malam ni dgn pelbagai hidangan yg lazat terutama ayam madunyer dan KH juga suka dgn agar2 nya....ni la pic yg ada sebab malas nak bergambar....









~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

AHAD - 11/01..

hari ni seronok bangun pagi2 kemas la umah sikit2....bukan apa bila tetamu nak mai umah ni rasa teruja sgt terutama sahabat fp yg selama ni dok sembang dalam tenet jer....tp kak madiha dan ida dah pernah jumpe 2 minggu lepas kat PJ masa bday kembar tu....kali ni diorg lak bertandang umah KH... sambil2 nak antar jaket cik abg yg tertinggal tu....

KH pagi2 gi cari ikn tp ikan lak x byk ....emmm so masak la apa yg ade....mee rebus cincai2 jer..pas tu masak nasi putih dgn gulai nangka... .tengahari diorg sampai....makan2...sembang2....lepak2 layan anak2...memang meriah sgt....harap lain kali kita leh jumpa lagi...walau dimana KH berada nanti korang tetap boleh gi tau....jgn serik nak mai umah KH lagi....terhibur dgn keletah anak2...yg memang memeriahkan suasana....kak dini...haziq ...ali...kembar...semuanya cute2 belaka... ....
NI DARI KAMERA kh YG X BRAPA BAIK















masa balik sempat gi ronda kat pantai remis tp keadaan yg sesak x dapat la nak lepak2 kat situ ...biasa la hujung minggu kat situ memang gitu kalau hari biasa ok jer....sempat la kak madiha beli kerang dan mentarang...masak ape tuh???


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net