By: HanAz ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 19-Oct-2009 04:06 Email | Share | Bookmark
HUJUNG RAYA 09 DGN GATHER2 YG MENGUSIK JIWA

 
 
 
 
 
 
 
ASSALAMUALAIKUM....

AHAD....18 OKTOBER 2009

penghujung syawal nih masih raya lagik kan...alhamdulillah seperti yg dah dirancang dan sepakat utntuk mengeratkan silaturrahim nih kak hanaz buat rumah terbuka walau sentiasa terbuka....terus la boleh gather 2 lagik dgn ahli2 kelab hot lovly momma yg sudi hadir....walau tak ramai tp memang meriah....tak lupa juga untuk NURUL FAUZANA,FATHI,YUSRI N FARAH yg jadi orang pertama merasmikan majlis....tq sesangat sebab datang setelah byk kali nak datang x jadik akhirnya bersua muka utk kali ketiga kat umah kak hanaz....TELATAH FARAH MEMANG MENCUIT HATI TP TU LA KEJAB BETUL NURUL DATANG X SEMPAT NAK SEMBANG LAMA2....NANTI DTG LAGIK TAU KALU LALU KAT KS....

hlm yg hadir

LYN....DENGAN MAMA DAN ADIKNYA SERTA TENTULA YANA YG CUTE.....HUBBYLYN KEJE....

CKYN...HUBBY N UYEN YG SANGAT TENANG JER

LIYA ...HUBBY DAN EYRFAN YG NAKAN ...MAKLUM LER HERO KECIK DIA SORANG JER

SYIMA ...HUBBY DAN KYRA YG COMEL....SLOW DAN LEMAH EMBUT...EMMM

AS...HUBBY DAN AIN YG GEBU...TU...CUTE TAU...


walau agak jauh perjalanan tp bila dah jumpa rasa hilang penat sebab boleh bertukar tukar cerita....sambil makan dan anak2 boleh main dan bermesra....tgok cik2 abg semua pun dah tak segan macam mula2 dulu kan...masing2 tgok dah mesra dan berceloteh sakan.....jom layan jab

yang sempat kak hanaz sediakan...


kek coklat lembab guna resepi nuanza....tp cari coklat oreo x der guna coklat biasa tp jenis hitam sikit....tq nuanza.....cuma toping nyer kak hanaz sapu jem stoberi dan hias dgn coklat masakkan putih

resepi dark chocolate moist cake
copy n paste jer dr fp nuanza...tq dik

1 1/2 ketul butter
1 1/2 cawan serbuk koko (aku guna campuran serbuk koko biasa dan serbuk oreo powder)
3/4 cawan gula
1 1/2 cawan susu pekat manis (tambah kalau suka manis)
1 1/2 cawan susu cair / susu segar / air kosong (mana2 pun boleh)

(campur semua bahan dlm periuk, didhkan sampai butter cair dan serbuk koko larut, ketepikan...)

6 biji telur
1 1/2 sudu teh esen koko / vanila

(satukan dan blender sampai kembang)

3 cawan tepung gandum
1 sudu teh baking soda
1 1/2 sudu teh baking powder

(satukan dan ayak)

cara:

masukkan telur yg telah di blender kembang ke dalam adunan koko yg telah dimasak td
gaul perlahan2
kemudian masukkan tepung skit2...
pastu bakar ar.




kek lapis ni x cukup pun masam manisnyer sebab sikit bebeno asam tuh....cuma kali ni rajin sikit
buat nipis2....tgok yg kak ipar bawak open house lepas nampak menarik kalu lapis nipis2....tpi kecik
je buatnyer


puding ni cuma guna tps kastad dan susu cair ...lepak pes daun pandan serta pewarna...gula mesti kalu tidak x rase la...


roti jala pandan dgn kuah durian...lempok dari kg ....letak sagu sikit dah jadi pengat lak


satey daging sikit n ayam sikit dah buat awal...biar separuh masak bekukan pas tu masuk oven...senang...kuah kacang makan dgn satey dan kuah tu juga buat pecal...2 in 1


cam biasa laksa menu wajib


buah2an dlm tin,laici,puding plus susu dan air gula jg koktail...ringkas jer











copy n paste dari fp liya....ampunnnnn...halal ya dik





copy n paste dari fp syima....maaaappppp...halal gak ler ye syima ...







kalau tgok x der gambar hubby2 semua sebab diorg yg sibuk ambil gambar sebenarnya dan kak hanaz sendiri abg we yg jadi cameramennyer...ariz bukan nak bergambar dia...

TERIMA KASIH UTK SEMUA....KALAU ADER TERLEBIH DAN TERKURANG....AKAK N FAMLY MOHON MAAF BAYK2...JGN SIMPAN DLAM HATI YA...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net