By: HanAz ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 7-Oct-2009 01:28 Email | Share | Bookmark
RAYA 2009 LAGI

ASSALAMUALAIKUM...

sambung mengenai raya lagik...cerita raya x kan habis selagi raya x habis sebulan ...
kalau dah habis sebulan pun ceritanya masih terus ader hingga bakal menjelma tahun depan...
begitulah kita yg merayakan aidilfitri ni...syukur alhamdulillah umur masih panjang dan sihat...
keadaan pun aman damai utk berhari raya...


berbalik kepada sambutan raya...lepas buat jamuan raya kat rumah hari raya ke 7 iaitu hari sabtu tu...x leh berehat juga sebab ahadnya pegi lagi jamuan raya anjuran sime darby kat pulau carey....bertolah dari rumah pukul 10 pg lagi tp melencong dulu ke sg buluh hantar telefon yg rosak dikerjakan oleh siude ariz....dan le beli belah sikit kat the store tuh...kol 12 baru bertolak ke pulau carey....lama juga la sebab jem...bawa pun slow cam semut....spai dah kol 3 dan majlis pun dah
bermua.....byk juga gerai di sediakan...kita pun dah ler tgah lapar maka byk juga lah di habiskan ...lemang,satey yg memang sedap,mee sup ,rusa panggang dan sbainya....tp bab bergambar x sgt.....






balik dari pulau carey dah janji nak singgah beraya rumah nurul fauzana....bertolak balik dekat kol 5 tp kerana jem teruk kat kelang spai dah dekat maghrib umah nurul....kesian nurul...terima kasih la nurul,dan keluarga yg begitu sporting dan mesra melayani kak hanaz anak beranak ni...sempat la solat maghrib kat umah nurul....pakai telekong yg dibeli kat indon lagi...tq juga atas cenderahati tuh....
sempat gak nurul goreng kueyteow....buah keranji pun ade...anak kak hanaz memang x penah tgok ...byk lak pertanyaannya....terhibur dgn keletah sifarah tu ...dah la comel ragamnyer pun kan main lagik.... yusri cuma berdiam diri x byk cakap dan x byk kerenah....nanti kalu ke klang leh la singgah lagik....
kak hanaz ade gambar ni jerk nurul...balik tgok gambar kak hanaz n famly x der pun...nanti kalu nurul ader akak copy jer ya....tq ...




sabtu 3 bh oct kak hanaz buat open house lagik...kali ni utk sedara mara yg memang ramai dok kl nih...dan juga utk kawan2....alhamdulillah boleh dikatakan semua adik beradik datang....kakak dan sepupu dari kinrara pun datang...terima kasih ya ....meriah tu x usah cerita la....





terima kasih pada cho ila n co yg sudi datang....memang seronok dapat bertentang mata dgn kak zila yg peramah....macam dah bertahun mengenali antara satu sama lain....atikah yg x byk kerenah tp azalia tidur masa spai hingga balik baru jaga.....emmmm comelnye anak dara kak zila ni....cik abg kak zila pun sporting habis....nanti leh gi terjah umah kak zila lak ya
maklis habis bilamana kol 10 malam baru semua sadara tercinta bertolak balik.....elok la semua makanan pun alhamdulillah cukup2.....




ahad lak gi la nak ambik tel yg dibaiki kat sg.buluh....pas tu terus gi terjah umah sepupu kak hanaz kat sri damansara kepong....masa dok situ teringat lak dah dekat dgn selayang....leh gi terjah umah member nih...lpas sms kompom ader kol 2 gi selayang...singgah dulu umah anak sedara kat belakang giant batu cave....pas tu gi la terjah umah .......ckyn..... memang ni sessi terjah betul nih cam melodi....ckyn buka pintu sikit jer....memang dah sms sebelum tu nak terjah tp mungkin dlm masa sekejab dah spai ya....tp siok gile la....sebelum tuh dah sms lynn ibu yana dia pun ader sekitar kawasan selayang beraya so dia pun terjah umah cynn gak...jadi la meriah raya umah cynn ari tuh....kebetulan cynn wat ketupat sama rendang yg memang mendapat pujian anak2 kak hanaz spai 2 x tambahnyer....mee goreng pun sedap...tq cynn atas layanan mu itu.....memang hepi dpat kenal adik2ku ini....uyen x sihat hari tu ya...sian...meragam sikit...lynn spai kemudian sikit dgn baju kurung pepel yg manis bersama asben dan yana yg cute....









sebelum habis minggu ni sempat gi raya umah cikgu bg we...cikgu rosnah kat kg assam jawa.



habis beraya utk hari ni...minggu depan sabtu dan ahad pun beraya sakan lagik....tungguuu


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net