By: HanAz ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 4-Sep-2009 06:33 Email | Share | Bookmark
berbuka di kampung halaman



di kampung - 28 ~ 31 OGOS 2009

bercuti di kg selama 4 hari memang best tp kat kampung dibaling hujan lebat hingga sesetengah tempat banjir..... jumaat dan sabtu hujan x brenti....jd kat umah saja ler....kat bawah ni menu yg kak hanaz masak utk berbuka dgn keluarga tersayang.....x der cerita lain yg nak dikong si sebab memang x gi mana pun...balik kulim pun kejab jer dan berbuka kat luar sebab x der sesapa pun kat umah di kg cik abg tuh....adik ipat balik bukit mertajam pulak...layan jer la...


mee rebus hari pertama berbuka bersama keluarga tercinta dan cokodok pisang x ketinggalan menempatkan dirinya.....memang sedap ujan2 nih


pucuk keledek goreng belacan....pucuk keledek ni memang pak kak hanaz tanam...


hari sabtu semua ahli keluarga berkumpul kecuali adik yg kat melaka jer x der....kak hanaz masak nasi ayam seperiuk yg agak besar...2 ekor ayam dan beli sekor lagik ayam madu takut x cukup...alhamdulillah meng cukup2 jer...



cucur badak jd peneman nasi ayam hari ni...dah sedap buat kat kg hingga mak kak hanaz minta buat dan bekukan utknya....


cendol sagu ni arwah tok kak hanaz selalu buat dulu....tp tok kak hanaz masak sagu dgn gula jer x suka santan....kak hanaz pun makan dgn susu rendah lemak ...


abg we dan ude ariz gunting rambut....rutin kalu balik kg mesti potong rambut dgn pak ndak diorang....


semua sayur ni kat depan umah jer...byk juga petik bawak balik...

x sempat menaip resepinya.....lain kali la ya....sibuk sikit skarang ni...tp curi ruang juga nak update...kalau x singgah umah kawan2 tu jgn la marah ya...nanti senang2 tentu kak hanaz singgah.... JUTAAN TERIMA KASIH PADA SAHABAT SEMUA YG X JEMU2 BERKUNJUNG KESINI.....



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net