By: HanAz ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 27-Jul-2009 01:06 Email | Share | Bookmark
balik kg - jumaat 24/07/09 ......wanie datang





khamis....6.00 ptg lepas abg we n ude ariz habis sekolah agama kitaorg bertolak balik kg....sapai kat kg di baling lebih kurang pukul 11 malam dah....esoknya jumaat dlm kol 10 pagi bertolak balik kulim....hari ni dah janji dgn wanie http://norwaninorwi.fotopages.com nak jumpa kat umah mak mentua kak hanaz kat kg nagalilit padang serai....rumah tu sekarang didiami oleh adik bongsu cik abg dan isterinya la iaitu biras kak hanaz dgn sepasang anak mereka....

selalu bila balik kulim kak ipar kak hanaz mesti balik sama sebab dia tinggal kat lunas jer...jgd ramai la sikit berkumpul kat situ....kak hanaz masak sikit2 jer....laksa tu mesti la sebab memang peberet no i....laksa juga jadi menu utk wanie jamu selera...

dalam kol 3 lebih wanie spai ....sebelum tu kak hanaz tunggu wanie kat simpang masuk kg.
mula2 tgok wanie dalam hati kak hanaz dgn ikhlasnya....wow...comelnya wanie ni...malah wanie lebih comel dari bila mata bertentang mata....peramah sangat...dan memang syok giler jumpa wani dan anak2nya yg x kurang kecomelannya.....cuma hubby wanie jer x dpat dtg .....ni la aksi2 mesra kitaorg masa jumpa2 tu....anak2 wanie pun cepat jer serasi.. cuma abg hareez yg x aktif sgt sebab x sihat.....



Tengok la wani kat sebelah tu comel kan!!!!!! tutup mat pun lawa dik.......







masa wanie nak blik cuma dpt bg buah rambutan dgn sedikit maggis....tp langsat dan petai x sempat....petang baru ambik....
sepetang bersama wanie dgn anak2 memang mengasyikkan ....masa berlalu tu rasa pantas sgt....tup2 dah kol 5 ...wanie pun dah nak blik.TQ WANIE...AJAR AKAK UTK EDIT PIC TU TP X PRAKTIK LAGI.... ..kalau ada rezeki lagi boleh jumpa lagi ya wanie...
raya nanti ke....insyaallah..kalau ader terkurang atau terlebih masa jumpa2 ni kak hanaz minta maaf ya wanie....
.


sayangnya x dapat jumpa zai....zam....ilah.....insyaallah lain kali balik kg boleh la kot......



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net