By: HanAz ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 21-Jul-2009 00:22 Email | Share | Bookmark
jumpa NURUL FAUZANA & WATIE



hari ahad malam dlm kol 8 terima sms dari nurul fauzana (sapa x kenal fp yg dah populer tu kan) http://fauzana78.fotopages.com
katanya kuar makan dgn watie arin (adik sorang ni pun memang populer ) http://shahwatie.fotopages.com kat jeram....jd kak hanaz pun tanya cik abg boleh tak peg jumpa diorang ...angguk tanda setuju ...so ambik masa sikit la utk solat isyak dulu dan bersiap....lagipun tanya nurul dia masih dalam perjalanan .....masa tu kak hanaz dgn cik abg baru lepas makan cuma abg we da. ariz je belum lagik....

kak hanaz pun rasa teruja nak jumpa diorang ...maklum la utk kesekian kalinya jumpa kawan ...adik2 yg dikenali kat alam maya ni...lepas siap tu teringat la donat masih ada sempat la goreng sikit....ambik jer tat nenas yg memang kebetulan buat pagi ahad tu....tp pakai letak je bekas yg tercapai......lepas anak2 siap semua kita pun pegi....dah dekat sapai tu tepon diorang dah nak habis makan dah kata nurul...cepatnya...(sebetulnya kak hanaz yg melambatkan... )
bila sampai kat rest jeram tu nampak la diorang dah nak habis makan ....aduh segan dan malu sebenarnya....tp bila jumpa nurul dan watie ni peramah orgnya.....jd dgn sendiriya segan hilang...malah cik abg pun rancak bersembang dgn hubby nurul Fathi dan Arin.....


Nurul Fauzana orangnya kecil comel jer rupanya....selalu tgok lam fp tu rasa cam tiggi...
Watie pulah memang manis dan gebu (kita serupa daaaaaa) Hubby diorang masing2 hensem...memang pasangan yg ceria dan bahagia.... ...tq kat nurul dan watie sebab
menceriakan malam kak hanaz...... nanti dtg lagi jgn lupa singgah ya....watie n arin kalau lalu nak balik sekinchan tu singgah la.....


ni la gambar yg ada...kak hanaz guna hphone je...malap sikit...tp cukupla sekarar kenangan....






















ni je la yg ada....jumpa pun kejab je rasa tak puas sembang2.....oklah semua...entry kali ni memang x der masak2 ....jumpa lagi ya



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net