By: HanAz ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 22-Jun-2009 20:13 Email | Share | Bookmark
kediaman sementara - 2



ni ade lagi bahagian ke 2 untuk rumah kediaman kita sekeluarga untuk sementara waktu sebelum tersingkir ketempat lain
apa pun bersyukur walaupun untuk sementara tapi masih ade tempat untuk berteduh......ibu abadikan dalam laman ini untuk tatapan kalian juga dimasa depan bila kita tidak lagi di kuala selangor ni....walau pun gambar kurang memuaskan dan memang ibu x pandai mengeditnya tp biarlah di muatkan juga.....tp masih boleh nampak kan walaupun x menarik



NI DEPAN RUMAH KITA


pemandangan dari belakang rumah...ader yg kata menyeramkan.....


padang tempat bermain abg we n ude ariz waktu petang


jalan yg masuk yg baru diperbaiki....kalau sayang keta jgn laluinya


kolam ikan mini depan umah yg dah malas nak urus


pokok pandan ni sapai x tahu nak buat ape...tanam kat depan rumah ...sebelah tu pulak pokok kantan yg merImba kat belakang.....sesekali guna buat laksa,asam pedas dan kerabu...emmm x yah beli kan...


ni pokok mengkudu kawin....buahnyer leh buat jus tp x penah buat pun...cuma daunnyer selalu gak ambik buat ulam dan boleh masak lemak...nanti leh la kalau buat bagi resepi kat sini...pahit2 sikit tp berubat nih... ....SEBELAH TU - sejak dok kat sini 5 bulan lalu x penah beli kelapa lagi...keliling umah ader...nak kelapa masak...tua...mude semua ade....

SELAMAT HARI BAPA UNTUK AYAH....

ni tuan umah sementara ini.... sebelah tu kesayangan 3 orang kesayang ibu ...malam semalam kuar pantai remin makan2....selebret hari ayah.....


abg we dgn nasi goreng pattayanyer...itu menu wajib setiap keli kuar makan...dan sebelah tu ude ariz...yg nak makan sangat kacang kuda rebus...jdi beli la sebungkus sambil tunggu hidangan siap makan dulu kacang ni...sedap gak panas2....



terima kasih untuk semua sahabat yg selalu ke laman hanaz ni...walau tak ramai tp kehadiran anda semua amat menyerikan suasana fp hanaz ni....terima kasih sijantung hari...jgn lupa datang lagi


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net