By: HanAz ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 17-May-2009 04:31 Email | Share | Bookmark
majlis kesyukuran




semalam....hari ahad sibuk bangat sih....langsung tak sempat berntenet....
bangun tidur pas subuh tu terus gi dapur buat persiapan untuk majlis kesyukuran belah malamnya..
sampai kaki melecet dibuatnya sebab jalan tak henti-henti...apapun Allhamdulillah majlis berjalan dengan lancar dan damai sekali .. ....segala yang dihidangkan memang cukup jer...x sangka gak ramai yang sudi datang walaupun ada kebanyakkan ada baby...tp sanggup untuk rewang lagi.... terima kasih sangat2 pada diaorang ni...

majlis kesyukuran dan terus buat hari lahir abg ude Ariz walaupun awal seminggu sebab mggu depan ayahnya sibuk sikit....
masa rewang memang tak sempat langsung nak bergambar...
yang ariz ni pulak seronok lari2 dgn member entah camner terlanggar dinding bengkak la sebelah mat terus tak nak potong kek....ibu nye yang tolong potong ...
langsung la tak bergambar...
hanya la sempat ambil yang kat bawah ni aje ..... walaupun banyak juga makanan di sediakan ...
menunya... nasi minyak + ayam merah pandan + dalca + acar ..... mee goreng
kek cuklat , oren cup cake , mufin kelapa , karipap , donut , agar2 lumut , puding pelangi dan buah buahan....

tetamu datang sebelum maghrib....solat maghrib pas tu baca Yasin dan buat tahlil serta doa selamat. sampai solat isyak...pastu baru jamuan.
sebelum tu dah sediakan buah tangan untuk budak2 yg datang tp sayang sekali satu pun tak snap picnyer....
cuma ade yang ni jer la untuk kenang-kenangan kat sini...emmmm










ni sebahagian tetamu je....ade yg usung meja letak kat padang yang ade kat depan umah tu sebab nakkan angin segar yang bertiup sepoi2 bahasa tu
majlis sampai kol 10 malam dan siap semuanya sampai 11 malam ....



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net