By: HanAz ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 22-Apr-2009 07:43 Email | Share | Bookmark
pengenalan





TERCIPTA JUA....... bila dah jadi surirumah sepenuh masa dan selalu melayari internet dan tgok laman org rasa syok juga ....boleh juga simpan potret kenangan untuk tatapan anak-anak dan saudara di masa depan dan kongsi-kongsi apa-apa yg patut terutama resepi....
Selalunya kalau depan pc ni mesti ke laman masakan tgok resepi dan jamu mata dgn foto2 masakan yg terhidang ....jadi terfikir juga mengapa aku tak boleh buka dan kongsi resepi yg ada...nak kata pandai pandai masak tu dak la sangat tp
boleh la setakat untuk keluarga ...

sebelum tu boleh la diperkenalkan diri sikit..call aje singkatan nama HZ....dah 9 bulan jadi surirumah sepenuh masa....ibu pd 2 orang anak lelaki yg lasak...asal Kedah tp selalu berpindah randah....nak buat camne dah keja suami gitu...apapun yg penting bahagia kan???? sekarang ni menetap kat Selangor....TERIMA KASIH sangat pada suami yg sgt memberi semangat dan dorongan selama ni terutamanya dalam bab masak memasak ni....sedap dipuji dan kalau tak sedap komen seikhlasnya.... mai la kenal2 dulu..........
ABD WE AFIQ IKHRAM....AKU LE TU....SUAMIKU YG KUSAYANG AA.....ABG UDE ARIZ IZHAN



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net